Accept

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Still the Water

Still the water
Cines Centro sala 5
+ cortometraxe Los dinosaurios ya no viven aquí

Naomi Kawase ye una de les voces más personales y con una sensibilidá más especial del panorama cinematográficu internacional d’anguaño. En Still the water amesta con singular aciertu una hestoria con raíces nel xéneru negru, con l’aparición na mar d’un misteriosu cadáver descubiertu pol xoven protagonista Kaito, con un averamientu cuasi documental pa narranos la vida espiritual y los ritos tradicionales de los habitantes de la isla Amami-Oshima onde trescurre la hestoria y qu’acaba camudándose nun personaxe más de la obra.
Temes esenciales de los sos anteriores películes como la rellación ente la vida y la muerte o la especial conexón ente’l ser humanu y la naturaleza, tán presentes tamién nesti llargu adornáu con imáxenes de gran belleza. La trama principal, na que Kaito y la so novia Kyoko intenten comprender el misteriosu descubrimientu del primeru, trescurre ayena al verdaderu viaxe que tán entamando xuntos… el pasu de la mocedá al mundu adultu.
Precio 3.5

Cines Centro - Centro Comercial San Agustín

Cines centro
Adrress Plaza de Romualdo Alvargonzález Lanquine, 3 - 33202 GijónAsturias
Telephone 985 353 757 , 902 162 692 (Reservas)
Localization

Description

Número de salas: 5